Biz Bunlarla Büyüdük.
17
●1.025
- 06-08-2013, 19:37:17Bayramlar da torpil patlayıcısı alırdık

Kız kaçıranlar vs. Kız kaçıran da kızlara atardık pat ederdi kızlar kaçardı
- 06-08-2013, 20:43:04Okuduğumda duygulanmadım desem yalan olur.. Tüm çocukluğum film şeridi gibi gözümün önünden geçti gitti..
Tam bir fırlama çocuktum. Mahallenin en haylaz çocuğuydum.. İnsanların balkonlarına kedi koyardım, camı açık olan evlerin içine kediyi salardım
Futbol oynarken herşeyi ama herşeyi unuturdum. Bir tane futbol topum olsun başka birşey istemezdim. Onlarca cam kırdım, onlarca insanla mahalle maçı yüzünden kavga ettim
Mahalle sakinleri hep kızardı başka mahallelerden çocukları toplayıp geliyorsun diye
Sabah futbol, akşam futbol. Herkes derdi ki sen adam olmazsın.
Birgün baktılar ki o adam olmaz dedikleri çocuk
Gençlerbirliği Spor Kulübünde Futbolcu olmuştu.. Yıllarca o mahallede peşinde koştuğu top hayatını değiştirmişti.
O Çocuk Şimdi;
Bilgisayarlar arasına sıkışmış kalmış, basit bir bilgi işlemci... - 06-08-2013, 21:17:21Geçenlerde @teknohalil ile Playstation cafeye girdik bir baktım hepsi çocuk. Yaşları da en fazla 9-10. Yaklaşık olarak 15 kişilik bir gruptu. Dedik ki vay a..... ko.... biz küçükken misket oynar, taso oynardık şimdi ki çocuklar Playstation ile büyüyor.
Heyy gidi günler heyy..

Futbol oynarken herşeyi ama herşeyi unuturdum. Bir tane futbol topum olsun başka birşey istemezdim. Onlarca cam kırdım, onlarca insanla mahalle maçı yüzünden kavga ettim 