• 06-08-2013, 19:17:17
    #10
    balkonlara torpil atıp kaçardık, zile basıp kaçardık, milletin bahçesinden gül koparıp kaçardık ne günlerdi be. şimdi ki çocuklar ancak pc de oyun oynuyor nerede sokakta oyun oynayanlar.
  • 06-08-2013, 19:34:27
    #11
    bende torpil füze patlayıcı bunların hastasıydım tüm paramı bunlara yatırırdım birgün mahallede yangın çıkarttım.
  • 06-08-2013, 19:37:17
    #12
    Bayramlar da torpil patlayıcısı alırdık
    Kız kaçıranlar vs. Kız kaçıran da kızlara atardık pat ederdi kızlar kaçardı
  • 06-08-2013, 19:38:32
    #13
    Vay be eskiye götürdünüz bi an beni..
  • 06-08-2013, 20:43:04
    #14
    Okuduğumda duygulanmadım desem yalan olur.. Tüm çocukluğum film şeridi gibi gözümün önünden geçti gitti..
    Tam bir fırlama çocuktum. Mahallenin en haylaz çocuğuydum.. İnsanların balkonlarına kedi koyardım, camı açık olan evlerin içine kediyi salardım Futbol oynarken herşeyi ama herşeyi unuturdum. Bir tane futbol topum olsun başka birşey istemezdim. Onlarca cam kırdım, onlarca insanla mahalle maçı yüzünden kavga ettim Mahalle sakinleri hep kızardı başka mahallelerden çocukları toplayıp geliyorsun diye Sabah futbol, akşam futbol. Herkes derdi ki sen adam olmazsın.
    Birgün baktılar ki o adam olmaz dedikleri çocuk
    Gençlerbirliği Spor Kulübünde Futbolcu olmuştu.. Yıllarca o mahallede peşinde koştuğu top hayatını değiştirmişti.
    O Çocuk Şimdi;
    Bilgisayarlar arasına sıkışmış kalmış, basit bir bilgi işlemci...
  • 06-08-2013, 20:46:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Eski günleri hatırlatmak güzel
  • 06-08-2013, 21:09:18
    #16
    çat pat
  • 06-08-2013, 21:09:39
    #17
    Severek okudum ya neydi o günler
  • 06-08-2013, 21:17:21
    #18
    Geçenlerde @teknohalil ile Playstation cafeye girdik bir baktım hepsi çocuk. Yaşları da en fazla 9-10. Yaklaşık olarak 15 kişilik bir gruptu. Dedik ki vay a..... ko.... biz küçükken misket oynar, taso oynardık şimdi ki çocuklar Playstation ile büyüyor.

    Heyy gidi günler heyy..