Okuduğumda duygulanmadım desem yalan olur.. Tüm çocukluğum film şeridi gibi gözümün önünden geçti gitti..
Tam bir fırlama çocuktum. Mahallenin en haylaz çocuğuydum.. İnsanların balkonlarına kedi koyardım, camı açık olan evlerin içine kediyi salardım

Futbol oynarken herşeyi ama herşeyi unuturdum. Bir tane futbol topum olsun başka birşey istemezdim. Onlarca cam kırdım, onlarca insanla mahalle maçı yüzünden kavga ettim

Mahalle sakinleri hep kızardı başka mahallelerden çocukları toplayıp geliyorsun diye

Sabah futbol, akşam futbol. Herkes derdi ki sen adam olmazsın.
Birgün baktılar ki o adam olmaz dedikleri çocuk
Gençlerbirliği Spor Kulübünde Futbolcu olmuştu.. Yıllarca o mahallede peşinde koştuğu top hayatını değiştirmişti.
O Çocuk Şimdi;
Bilgisayarlar arasına sıkışmış kalmış, basit bir bilgi işlemci...