Konu
Biz Bunlarla Büyüdük.
06-08-2013, 19:34:27
#11
Kings1905
bende torpil füze patlayıcı bunların hastasıydım tüm paramı bunlara yatırırdım birgün mahallede yangın çıkarttım.