Geçenlerde @teknohalil ile Playstation cafeye girdik bir baktım hepsi çocuk. Yaşları da en fazla 9-10. Yaklaşık olarak 15 kişilik bir gruptu. Dedik ki vay a..... ko.... biz küçükken misket oynar, taso oynardık şimdi ki çocuklar Playstation ile büyüyor.

Heyy gidi günler heyy..