Kasım celbi için tecilimi şubeye gidip bozdurdum. Ağustos'un 15 ine kadar tecil bozdurulabiliyormus Kasım celbi için. Yani 11 gün daha var. Şu an bazı işlerimden dolayı gitmeme ihtimalim varsa gitmeyecegim. Acaba tekrar şubeye gitsem tecilimi uzatabilir miyim?
Not: Bu yıl fakülte mezunu oldum.
Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.
Askerlik tecilimi bozdurdum iptal edebilir miyim?
3
●1.927
- 04-08-2013, 11:55:20
- 04-08-2013, 12:36:17şubeye bi telefon açıp sorun yada tanıdık falan varsa onu aracı yapın, telefonda olumsuz olursa kendi şubenize değil de başka il/ilçe şubesine gidin ordan halledinYavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2013, 16:14:02Yarın bi arayayım bakalım hocam, olmadı dediğinizi yapacağım, sağolun.digitaLartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam imza attım, belgeleri aldım. Biraz uğraşayım bakalım neticeyi yazarım buraya.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle