YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasım celbi için tecilimi şubeye gidip bozdurdum. Ağustos'un 15 ine kadar tecil bozdurulabiliyormus Kasım celbi için. Yani 11 gün daha var. Şu an bazı işlerimden dolayı gitmeme ihtimalim varsa gitmeyecegim. Acaba tekrar şubeye gitsem tecilimi uzatabilir miyim?
Not: Bu yıl fakülte mezunu oldum.

Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.
şubeye bi telefon açıp sorun yada tanıdık falan varsa onu aracı yapın, telefonda olumsuz olursa kendi şubenize değil de başka il/ilçe şubesine gidin ordan halledin