digitaLartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şubeye bi telefon açıp sorun yada tanıdık falan varsa onu aracı yapın, telefonda olumsuz olursa kendi şubenize değil de başka il/ilçe şubesine gidin ordan halledin
Yarın bi arayayım bakalım hocam, olmadı dediğinizi yapacağım, sağolun.

HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zor sisteme kayıt ediyorlar, artı orda belge imzalıyorsun.
Aynen hocam imza attım, belgeleri aldım. Biraz uğraşayım bakalım neticeyi yazarım buraya.