şubeye bi telefon açıp sorun yada tanıdık falan varsa onu aracı yapın, telefonda olumsuz olursa kendi şubenize değil de başka il/ilçe şubesine gidin ordan halledin
Yarın bi arayayım bakalım hocam, olmadı dediğinizi yapacağım, sağolun.
zor sisteme kayıt ediyorlar, artı orda belge imzalıyorsun.
Aynen hocam imza attım, belgeleri aldım. Biraz uğraşayım bakalım neticeyi yazarım buraya.