• 01-08-2013, 15:05:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler geçen sen kızıma akülü araba almıştım fakat yolda çok yavaş gidiyor 6v akü ve tek motoru var bunun hızını yükseltmek istiyorum 6 yerine 12v akümü almak gerekiyor ? Yoksa motorumu güçlendirmek gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 01-08-2013, 15:06:22
    #2
    Aynen Bende Düşündüm.Yokusları Çıkarken Tıkanıyor.Takipteyim
  • 01-08-2013, 16:15:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen Bende Düşündüm.Yokusları Çıkarken Tıkanıyor.Takipteyim
    valla bizimki düz yolda bile çok yavaş :/
  • 01-08-2013, 21:07:31
    #4
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bizimki düz yolda bile çok yavaş :/
    Akü Bitmiştir Hocam O Zaman.Yenisini İsteyin.
  • 01-08-2013, 21:12:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akü Bitmiştir Hocam O Zaman.Yenisini İsteyin.
    aldığımızdan beri öyle .. :/ Aküyü şarj ediyorum gidiyor ama çok yavaş :/
  • 01-08-2013, 21:16:16
    #6
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığımızdan beri öyle .. :/ Aküyü şarj ediyorum gidiyor ama çok yavaş :/
    Hocam Bizimkide 6 V Aküsü Var Ama Yine İyi Gidiyorda.Yokuslarda Takılıyor Padinaj Çekiyor.Koltuğun Altındaki Akü nün Yanında Bir Tane Daha Sığar Ama Nasıl Bağlantı Yapıcam Hiç Fikrim Yok 12V Aküyle Uçar Hocam Dediğim Gibi Akü Bitmiş Yenisini İsteyin.
  • 01-08-2013, 21:28:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bizimkide 6 V Aküsü Var Ama Yine İyi Gidiyorda.Yokuslarda Takılıyor Padinaj Çekiyor.Koltuğun Altındaki Akü nün Yanında Bir Tane Daha Sığar Ama Nasıl Bağlantı Yapıcam Hiç Fikrim Yok 12V Aküyle Uçar Hocam Dediğim Gibi Akü Bitmiş Yenisini İsteyin.
    Aküdenmi acaba? Motor kaç tane var sende ?
  • 01-08-2013, 22:00:06
    #8
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aküdenmi acaba? Motor kaç tane var sende ?
    Hocam Fikrim Yok Standar Makineyi Ellemedim. 1Tanedir.Gücü Akü Sağlıyor Zaten Performansını Artırmak İçin Akü Lazım Ekstra Ama Nasıl Bağlantı Yapıcaz Bilmiyorum.
  • 01-08-2013, 22:03:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Fikrim Yok Standar Makineyi Ellemedim. 1Tanedir.Gücü Akü Sağlıyor Zaten Performansını Artırmak İçin Akü Lazım Ekstra Ama Nasıl Bağlantı Yapıcaz Bilmiyorum.
    6w yerine 12w akü alıyım o zaman. Kurulumunu ben yapmıştım soket şeklinde direk motora bağlantılı zaten o şekilde halledeyim.