NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığımızdan beri öyle .. :/ Aküyü şarj ediyorum gidiyor ama çok yavaş :/
Hocam Bizimkide 6 V Aküsü Var Ama Yine İyi Gidiyorda.Yokuslarda Takılıyor Padinaj Çekiyor.Koltuğun Altındaki Akü nün Yanında Bir Tane Daha Sığar Ama Nasıl Bağlantı Yapıcam Hiç Fikrim Yok 12V Aküyle Uçar Hocam Dediğim Gibi Akü Bitmiş Yenisini İsteyin.