Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Fikrim Yok Standar Makineyi Ellemedim. 1Tanedir.Gücü Akü Sağlıyor Zaten Performansını Artırmak İçin Akü Lazım Ekstra Ama Nasıl Bağlantı Yapıcaz Bilmiyorum.
6w yerine 12w akü alıyım o zaman. Kurulumunu ben yapmıştım soket şeklinde direk motora bağlantılı zaten o şekilde halledeyim.