• 02-08-2013, 13:03:35
    #10
    Arkadaşlar şimdiden hayırlı teskereler . kazasız belasız dönersiniz umarım.
    asteğmen olarak yapacak var mı ? yani 4 yıllık üniversite okuyup uzun dönem yapacak olan ?
  • 02-08-2013, 14:06:52
    #11
    Maltepe güzeldir iyi yer yakalamışsın.Hayırlı tezkereler.
  • 05-08-2013, 03:48:22
    #12
    Teşekkür ederim arkdaşalr iyi dilekleriniz için.
    Var mı benle aynı yere düşen
  • 05-08-2013, 05:12:10
    #13
    RapidMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo hayırlı olsun hocam maltepede calısıyorum agustos 15 te ankara etimesgut askerim
    acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi ) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak Hayırlı olsun şimdiden.
  • 05-08-2013, 11:51:28
    #14
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi ) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak Hayırlı olsun şimdiden.
    hmm çok tsk ederim hocam bilgilendirmen için çok saolun
  • 05-08-2013, 11:52:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcınız olsun


    Tapatalk ile gönderildi (Yazım hataları için özür dilerim)
  • 05-08-2013, 12:16:02
    #16
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun


    Tapatalk ile gönderildi (Yazım hataları için özür dilerim)
    Allah razi olsun hocam amin

    GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi