Arkadaşlar şimdiden hayırlı teskereler . kazasız belasız dönersiniz umarım.
asteğmen olarak yapacak var mı ? yani 4 yıllık üniversite okuyup uzun dönem yapacak olan ?
oo hayırlı olsun hocam maltepede calısıyorum agustos 15 te ankara etimesgut askerim
acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi ) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak Hayırlı olsun şimdiden.
acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi ) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak Hayırlı olsun şimdiden.
hmm çok tsk ederim hocam bilgilendirmen için çok saolun