oo hayırlı olsun hocam maltepede calısıyorum agustos 15 te ankara etimesgut askerim
acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi

) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak

Hayırlı olsun şimdiden.