RapidMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo hayırlı olsun hocam maltepede calısıyorum agustos 15 te ankara etimesgut askerim
acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi ) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak Hayırlı olsun şimdiden.