Konu
Ağustosda askeri gidip yeri belli olan var mı?
05-08-2013, 11:51:28
#14
RapidMania
Dofollow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
acemilik yaptıgım yer siyah bereliler olarak gecer tank şöförüydüm en zevkli kısmı bu cok zevkli sürmesi
) yemekleri cok güzel, eğitim sahaları biraz uzak
Hayırlı olsun şimdiden.
hmm çok tsk ederim hocam bilgilendirmen için çok saolun