• 14-07-2013, 05:06:26
    #28
    iyisite.NET
    Mesajım burda kalsın.
  • 14-07-2013, 05:32:08
    #29
    mesajım bulunsun iyi ki görmüşüm konuyu

    parlak fotograf basılan kagıtlara basılması lazım herhalde,normal renkli a4 e basarsak güzel durmayabilir bence
  • 14-07-2013, 08:45:02
    #30
    güzel bir programa benziyor ama buna karttuş dayanmaz sanırım hazır bir poster alsak daha ucuza gelir heralde
  • 20-08-2013, 17:11:39
    #31
    Konuyu Sabitlesek mi acaba?
  • 24-08-2013, 17:47:51
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu için teşekkürler teras katımda çok girik çıkık var duvarlarda zaten hücre havasıda var çok faydası olacağına inanıyorum
  • 24-08-2013, 21:08:34
    #33
    Hala deneyen yok galiba. Siyah Beyaz Lazer'de Çok kartuş yer mi acaba ?
  • 24-08-2013, 22:12:14
    #34
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben duvar kağıdı diye buna derim:

    Hocam yanlış anlama sakın ama bende oha diyorum.

    -----------------------------------
    Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
    Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.
  • 31-08-2013, 12:11:53
    #35
    Ben denedim arkadaşlar bitmeyen kartuşlu bir yazıcıda baskı kalitesi benim için önemli değildi zaten model çıkarmak için kullanacağım. Nokta boyutlarını 5 olarak ayarladım. Gayet kullanışlı bir program. Konuyu açan arkadaşın eline sağlık.
    Ayriyetten 5x5 yani 25 kağıt kullandım köşeler boş olduğu için resime eklenmedi.