Ben denedim arkadaşlar bitmeyen kartuşlu bir yazıcıda baskı kalitesi benim için önemli değildi zaten model çıkarmak için kullanacağım. Nokta boyutlarını 5 olarak ayarladım. Gayet kullanışlı bir program. Konuyu açan arkadaşın eline sağlık.
Ayriyetten 5x5 yani 25 kağıt kullandım köşeler boş olduğu için resime eklenmedi.