MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben duvar kağıdı diye buna derim:

Hocam yanlış anlama sakın ama bende oha diyorum.

-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.