• 08-07-2013, 21:24:04
    #10
    Müşade de mümkün olduğunca uyutmamaya çalışırlar. Mühim bir şey değil sadece önlem hocam bende düşüp başımı sert bir şekilde vurmuştum yumurta çıkmıştı resmen kafamda beni de tutmuşlardı
    Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun
  • 08-07-2013, 21:26:53
    #11
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşade de mümkün olduğunca uyutmamaya çalışırlar. Mühim bir şey değil sadece önlem hocam bende düşüp başımı sert bir şekilde vurmuştum yumurta çıkmıştı resmen kafamda beni de tutmuşlardı
    Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun
    sağolun hocam teşekkürler.verilmiş sadakamız varmış,kardeşim baya su yutmuş ama şimdi durumu iyimiş.
  • 08-07-2013, 21:40:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, sadaka verin bol bol...
  • 08-07-2013, 21:45:38
    #13
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, sadaka verin bol bol...
    Sağolun hocam teşekkürler.
  • 08-07-2013, 22:00:58
    #14
    geçmiş olsun
  • 09-07-2013, 01:31:43
    #15
    geçmiş olsun.öncellikle iciniizi ferah tutun geçenlerde annem rahatsızlandı alerji nedeni ile götürdük bi serüm bi igne 1 saat e bişiyi kalmadı doktora dedik çıkacaz dediki yok çıkamazsınız 24 saat müşade altında kalmalısınız..
    yani olması gereken o. önlem amaçlı ..
    neyse kagıt imzaladık kendi rızam ile çıkıyoruz diye bıraktılar ( : ..
  • 09-07-2013, 01:36:07
    #16
    Geçmiş olsun hocam, inşaAllah en kısa sürede eski sağlığına geri döner.
  • 09-07-2013, 01:38:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun hocam bende boğulma tehlikesini pazar günü geçirmiştim. Forumda konusu mevcut.

    Geçmiş olsun tekrar
  • 09-07-2013, 02:49:14
    #18
    Geçmiş olsun hocam öncelikle.Hastanede 24 saat müşahede altında tutmalarının sebebi arkadaşların dediği gibi vücut fonksiyonlarını kontrol ve eğer bir travma vakasıyla geldiyse (boğulma,kırık,başa darbe,trafik kazası,düşme vb.) etkileri ileriye dönük olabiliyor.Yani Allah korusun tetikleyici bir durum olsa travmaya bağlı evde müdahele şansınız yok.Hastaneler bunun önlemini alıyor.
    Allah acil şifalar versin tekrardan çok geçmiş olsun.
    Saygılarımla.