Geçmiş olsun hocam öncelikle.Hastanede 24 saat müşahede altında tutmalarının sebebi arkadaşların dediği gibi vücut fonksiyonlarını kontrol ve eğer bir travma vakasıyla geldiyse (boğulma,kırık,başa darbe,trafik kazası,düşme vb.) etkileri ileriye dönük olabiliyor.Yani Allah korusun tetikleyici bir durum olsa travmaya bağlı evde müdahele şansınız yok.Hastaneler bunun önlemini alıyor.
Allah acil şifalar versin tekrardan çok geçmiş olsun.
Saygılarımla.