geçmiş olsun.öncellikle iciniizi ferah tutun geçenlerde annem rahatsızlandı alerji nedeni ile götürdük bi serüm bi igne 1 saat e bişiyi kalmadı doktora dedik çıkacaz dediki yok çıkamazsınız 24 saat müşade altında kalmalısınız..
yani olması gereken o. önlem amaçlı ..
neyse kagıt imzaladık kendi rızam ile çıkıyoruz diye bıraktılar ( : ..