Şaka maka müthiş bir fiyatı kitliyorlardı az daha. Ama bu politikayı hep yapıyorlar. İlkte yüksek fiyattan gelecek diye gözümüz korkuyor sonra müthiş bir fiyat düşüşünde hiç alınmayacakmış gibi seviniyoruz

http://zaman.com.tr/gundem_iste-ehli...m_2107721.html
O 15 tl ninde silineceğine eminim ama neyse ..