• 05-07-2013, 19:14:20
    #1
    101 TL diye açıklamışlardı 15 TL'ye çekmişler. Maaliyeti 13 TL'ymiş 2 TL'de tahsilatı yapacak olan kurumunmuş.

    Şaka maka müthiş bir fiyatı kitliyorlardı az daha. Ama bu politikayı hep yapıyorlar. İlkte yüksek fiyattan gelecek diye gözümüz korkuyor sonra müthiş bir fiyat düşüşünde hiç alınmayacakmış gibi seviniyoruz

    http://zaman.com.tr/gundem_iste-ehli...m_2107721.html
  • 05-07-2013, 19:17:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben zamanında ehliyeti alırken eşşek yükü kadar para ödemişim. 15 TL bile alınmaması lazım.
  • 05-07-2013, 19:19:20
    #3
    Gündem değiştirme çabaları bunlar
    Alkol yasağı da reyhanlı yüzünden gelmişti . Bak insanlar nasıl twitterda bir anda mevzuyu değiştirdi.
    Bu arada o 101 Tl yi zordu bize kitlemeleri yoksa biz onları güzel bi kitlerdik O 15 tl ninde silineceğine eminim ama neyse ..
  • 05-07-2013, 20:55:12
    #4
    Sağlık raporu cart curt ile o rakam 101 TL'yi geçer merak etmeyin devlet babacığımız herşeyi düşünmüştür
  • 06-07-2013, 11:04:31
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 hafta oldu alalı 101 verdim zaten bidaha ver deselerdi ayvayı yediydim
  • 06-07-2013, 11:06:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz daha tepki gelse üste 5-10 lira alacaz