101 TL diye açıklamışlardı 15 TL'ye çekmişler. Maaliyeti 13 TL'ymiş 2 TL'de tahsilatı yapacak olan kurumunmuş.

Şaka maka müthiş bir fiyatı kitliyorlardı az daha. Ama bu politikayı hep yapıyorlar. İlkte yüksek fiyattan gelecek diye gözümüz korkuyor sonra müthiş bir fiyat düşüşünde hiç alınmayacakmış gibi seviniyoruz

http://zaman.com.tr/gundem_iste-ehli...m_2107721.html