Konu
Yenilenecek ehliyetlerde değerli kağıt bedeli düşürüldü.
05-07-2013, 19:17:44
#2
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben zamanında ehliyeti alırken eşşek yükü kadar para ödemişim. 15 TL bile alınmaması lazım.