• 05-07-2013, 09:13:03
    #19
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 bir forum sitesi değil bir yaşam biçimidir. İnsana hem konuşmayı hem de susmayı öğretir ilginçtir.
    Girdiğim bütün forumlarda nedense bu mesaja rastlıyorum

    R10 Benim için:
    • ikinci facebook
    • büyük bir yardımlaşma platformu
    • güvenilir ticaret yapabileceğim tek forum
    • ve her kelimenin sonuna "?" işareti koyan bir yöneticiyi ifade ediyor

  • 05-07-2013, 09:29:19
    #20
    yılların unutulan forum kültürünü.
  • 05-07-2013, 09:54:07
    #21
    Ne istediğini bilen insanların bulunduğu topluluk
  • 05-07-2013, 10:13:58
    #22
    İnterneti Sevme Nedenim
  • 05-07-2013, 11:53:34
    #23
    aslında çok ilginçtir benim aklımda r10 neden böyle bir yer edindi bilmiyorum ama r10 denince aklıma ateistler geliyor
  • 05-07-2013, 16:42:41
    #24
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında çok ilginçtir benim aklımda r10 neden böyle bir yer edindi bilmiyorum ama r10 denince aklıma ateistler geliyor
    Her kafadan insan var R10'da.
  • 05-07-2013, 18:29:29
    #25
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer üyelikle mi ticaret yapıyorsunuz, anlamadım
    anlaman kıtsa ben napayım.
  • 05-07-2013, 19:20:53
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beni aldatmayan tek aşkım
  • 05-07-2013, 19:30:40
    #27
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/866790-...ni-yazdim.html

    Yoksa multi misiniz