• 04-07-2013, 21:10:12
    #1
    R10 sizin için ne ifade ediyorsa onu yazabilirsiniz.
    Benim için R10 Ticaret Platformu.
  • 04-07-2013, 21:12:11
    #2
    Yeri geldiğinde aile , yeri geldiğinde ticaret yuvası , yeri geldiğinde de bilgi alış-veriş platformudur R10
  • 04-07-2013, 21:17:44
    #3
    Ronaldinho.
  • 04-07-2013, 21:19:56
    #4
    • Ticaret
    • Sohbet
    • Aile
    • Sıkıntı atılabilecek bir yer
    • Kavga
    • Tartışma
    • Siyaset
    • Yaşam tarzı
    • geyik makara
    • caps
    • bilgi alış verişi
    • Like artırma
    • itrader
    • silver , gold , platin üyelik
  • 04-07-2013, 21:42:57
    #5
    Web konusunda bilgime bilgi katan bir platform, ticaret yapabildiğim en işlek yer, off-topic ve maxigeyik kategorilerinde geyik yapıp vakit geçirebileceğim bir forum.
  • 04-07-2013, 21:48:37
    #6
    Eğlence , Ticaret
  • 04-07-2013, 21:56:28
    #7
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Ticaret
    • Sohbet
    • Aile
    • Sıkıntı atılabilecek bir yer
    • Kavga
    • Tartışma
    • Siyaset
    • Yaşam tarzı
    • geyik makara
    • caps
    • bilgi alış verişi
    • Like artırma
    • itrader
    • silver , gold , platin üyelik
    Özetlemiş Arkadaş.
  • 04-07-2013, 22:00:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    R10 bir forum sitesi değil bir yaşam biçimidir. İnsana hem konuşmayı hem de susmayı öğretir ilginçtir.
  • 04-07-2013, 22:02:28
    #9
    Bilgisayarı açınca ilk aklıma gelen şeyi ifade ediyor