R10 bir forum sitesi değil bir yaşam biçimidir. İnsana hem konuşmayı hem de susmayı öğretir ilginçtir.
Girdiğim bütün forumlarda nedense bu mesaja rastlıyorum
R10 Benim için:
- ikinci facebook
- büyük bir yardımlaşma platformu
- güvenilir ticaret yapabileceğim tek forum
- ve her kelimenin sonuna "?" işareti koyan bir yöneticiyi ifade ediyor