WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 bir forum sitesi değil bir yaşam biçimidir. İnsana hem konuşmayı hem de susmayı öğretir ilginçtir.
Girdiğim bütün forumlarda nedense bu mesaja rastlıyorum

R10 Benim için:
  • ikinci facebook
  • büyük bir yardımlaşma platformu
  • güvenilir ticaret yapabileceğim tek forum
  • ve her kelimenin sonuna "?" işareti koyan bir yöneticiyi ifade ediyor