• 03-07-2013, 20:38:31
    #1
    Rakip arıyorum arkadaşlar, var mı oynamak isteyen?



    maç>dostluk maçı lobisi>Sunucu EU-10-TR>TR-01>Oda Hublot>Şifre: r10

    oynamak isteyenler pm atıp buraya gelebilirler
  • 03-07-2013, 21:17:27
    #2
    Online olması için orjinal mi olması gerekiyor ?
  • 03-07-2013, 21:28:06
    #3
    Evet
  • 03-07-2013, 21:49:11
    #4
    Kurumsal PLUS
    Zamanım olsa bi ayar vermek isterdim
  • 03-07-2013, 22:15:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Orjinal olmadan oynamanin yolu varmi

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 03-07-2013, 22:19:07
    #6
    Quismo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinal olmadan oynamanin yolu varmi

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
    aynen varsa iyi olur
  • 03-07-2013, 23:31:33
    #7
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanım olsa bi ayar vermek isterdim
    ayar vereceğin günü sabırsızlıkla çekiyorum
  • 03-07-2013, 23:50:20
    #8
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayar vereceğin günü sabırsızlıkla çekiyorum
    Yahu ben bir yapamadım bu online işini Anlatırsan 24 saat oynayabilirim
  • 03-07-2013, 23:52:23
    #9
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ben bir yapamadım bu online işini Anlatırsan 24 saat oynayabilirim
    PS3 mü Pc mi? var sende