Online Pes 2013 Oynamak isteyen? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Online Pes 2013 Oynamak isteyen?
65
●
7.918
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Online Pes 2013 Oynamak isteyen?
1
2
3
4
5
6
Son
03-07-2013, 20:38:31
#1
Hublot
Rakip arıyorum arkadaşlar, var mı oynamak isteyen?
maç>dostluk maçı lobisi>Sunucu EU-10-TR>TR-01>Oda Hublot>Şifre: r10
oynamak isteyenler pm atıp buraya gelebilirler
03-07-2013, 21:17:27
#2
HakikaT66
Online olması için orjinal mi olması gerekiyor ?
03-07-2013, 21:28:06
#3
Hublot
Evet
03-07-2013, 21:49:11
#4
buyukweb
Kurumsal PLUS
Zamanım olsa bi ayar vermek isterdim
03-07-2013, 22:15:14
#5
Quismo
Üyeliği durduruldu
Orjinal olmadan oynamanin yolu varmi
Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
Yazim yanlislari varsa affola.
03-07-2013, 22:19:07
#6
MyZiFiR
Quismo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orjinal olmadan oynamanin yolu varmi
Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
Yazim yanlislari varsa affola.
aynen varsa iyi olur
03-07-2013, 23:31:33
#7
Hublot
buyukweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zamanım olsa bi ayar vermek isterdim
ayar vereceğin günü sabırsızlıkla çekiyorum
03-07-2013, 23:50:20
#8
GuNGoRv
Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ayar vereceğin günü sabırsızlıkla çekiyorum
Yahu ben bir yapamadım bu online işini
Anlatırsan 24 saat oynayabilirim
03-07-2013, 23:52:23
#9
Hublot
GuNGoRv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yahu ben bir yapamadım bu online işini
Anlatırsan 24 saat oynayabilirim
PS3 mü Pc mi? var sende
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler