Rakip arıyorum arkadaşlar, var mı oynamak isteyen?



maç>dostluk maçı lobisi>Sunucu EU-10-TR>TR-01>Oda Hublot>Şifre: r10

oynamak isteyenler pm atıp buraya gelebilirler