• 04-07-2013, 00:06:26
    #10
    hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ps3 mü pc mi? Var sende
    ps3
  • 04-07-2013, 02:06:10
    #11
    Kapışalim

    Tapatalk ile gönderildi
  • 04-07-2013, 02:10:03
    #12
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapışalim

    Tapatalk ile gönderildi
    kurayım mı kurarmısın?
  • 04-07-2013, 02:14:31
    #13
    Suan yatiyorum yarın burda olursan atarız.

    Tapatalk ile gönderildi
  • 04-07-2013, 02:18:30
    #14
    Hallettim sorunu yarın kapışabilirik
  • 04-07-2013, 02:30:46
    #15
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan yatiyorum yarın burda olursan atarız.

    Tapatalk ile gönderildi
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hallettim sorunu yarın kapışabilirik
    yarın bekliyorum sizleri ben buralardayım
  • 04-07-2013, 07:31:15
    #16
    Ben saat aksam 7 veya 8 den sonra müsaitim oynanak isteyen mesaj atabilir

    2 vs 2 de yapabiliriz katilim olursa.
  • 04-07-2013, 09:57:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Akşam 7 de buluşalım o zaman? Bende de var ps3 iyi oluyor online Arkadaş olarak ekleyelim birbirimizi.
  • 04-07-2013, 14:33:42
    #18
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben saat aksam 7 veya 8 den sonra müsaitim oynanak isteyen mesaj atabilir

    2 vs 2 de yapabiliriz katilim olursa.
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam 7 de buluşalım o zaman? Bende de var ps3 iyi oluyor online Arkadaş olarak ekleyelim birbirimizi.
    3 kişi olduk o zaman akşam 7'de Gungorvde gelir