Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben saat aksam 7 veya 8 den sonra müsaitim oynanak isteyen mesaj atabilir

2 vs 2 de yapabiliriz katilim olursa.
MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam 7 de buluşalım o zaman? Bende de var ps3 iyi oluyor online Arkadaş olarak ekleyelim birbirimizi.
3 kişi olduk o zaman akşam 7'de Gungorvde gelir