• 14-12-2007, 23:10:46
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Arkadaşlar üniversite 2.sınıftayım geçen yılda bir çok haksızlığa uğradım verdiğim 100 lük kağıtlar 30-40 gibi notlarla değerlendirildi tamam dedik olsun dedik o kadar çalışmamız boşa gitti ama canları sağolsun dedik proflarımızın neyse 2.sınıf olduk allaha şükür vizelerin hepsi iyi geçti 1 hafta baya kastım sabahlara kadar çalıştım bir soruyu gördüğümde aaa bunu bilmiyorum demedim ne çalıştıysam kağıtta soru oalrak çıktı yine çok iyi geçen bir sınavım bugün notları girilmiş not 36 şok oldum derse gelmeyen adamlar 80 almış benle aynı notu olan arkadaşım 70 almış ben 36 sonunda dayanmadım dekanlığa itiraz dilekçesi yazmaya karar verdim gerekirse hoca bana kafayı taksın geçirmesin dersten her ne olursa olsun itiraz edicem hakkımı yiyene asla acımam ideal bir itiraz dilekçesi nasıl yazılır örnek verebilecek varmı yazayım yarın dekanlığa fax çekicem
  • 14-12-2007, 23:20:27
    #2
    it iti ısırmaz yazma boşa
  • 14-12-2007, 23:22:17
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    olurmu öyle şey ya hiç değilse içim rahat etsin belki notumu yarıya düşürecek ama olsun hakkımı aradım derim
  • 14-12-2007, 23:26:30
    #4
    Hocam ben öğrenci işlerine git, en mantıklı açıklamayı onlar yaparlar sana.
    Hakkınıda sonuna kadar ara. Geçen sene aramadığın kabahat bence. Umarım hak ettiğin notları alırsın...
  • 14-12-2007, 23:30:56
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    bayram tatili nedeniyle evdeyim 5 gün içinde dilekçe yazma hakkım var daha 23 üne kadar memleketteyim buradan fax çekicem
  • 14-12-2007, 23:31:04
    #6
    Sağ üst köşeye tarih,biraz boşluk bırakıp,

    XX Üniversitesi,XX Fakültesi,XX Bölümü Müdürlüğüne,

    Okulunuzun ..... nolu öğrencisiyim.XX dersinin xx tarihinideki sınav kağıtlarımın yanlış değerlendirildiğini düşünüyorum. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

    İsim,numara,imza...
  • 14-12-2007, 23:34:51
    #7
    Frmtrde şöyle bir şey buldum :

    Tarih......01.01.2006


    ...........MESLEK OKULU BAŞKANLIĞI'NA

    OKUL NO:
    BÖLÜMÜ :
    A.SOYADI:
    KONU :


    İstek veya şikayet dilekçesi verilecek yerlerin sayısının 1 fazlası ile yazılır, olay kapsamlı olarak anlatılır. Varsa deliller fotokopilerinin ekte olduğu belirtilerek yazılır. ve ikinci ölüme geçilir,

    [b] İSTEM : buraya yukarıda anlatılan olaylar için yaptığınız talep veya şikayet yazılır.

    Saygılarımla
    İMZA

    EKLERİ: Buraya delil olrak eklediğiniz belgeler sıra numarası verilerek yazılır.

    ŞAHİTLER: Buraya olayla ilgili şahit istenecek durum varsa yazılır.
  • 14-12-2007, 23:36:59
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    teşekkürler yarın yazalım gönderelim dilekçeyi bakalım ne olacak
  • 14-12-2007, 23:44:27
    #9
    Yaz Elazığlı168 yaz, öğrenci işleri vs. ne diyebilir ki, en fazla hocanla görüş der, hoca da işi inada bindirirse git mahkemeye ver der. Sen dilekçeni verince ciddiliğini anlar, inceletirler kağıdını. Ara hakkını.