Arkadaşlar üniversite 2.sınıftayım geçen yılda bir çok haksızlığa uğradım verdiğim 100 lük kağıtlar 30-40 gibi notlarla değerlendirildi tamam dedik olsun dedik o kadar çalışmamız boşa gitti ama canları sağolsun dedik proflarımızın neyse 2.sınıf olduk allaha şükür vizelerin hepsi iyi geçti 1 hafta baya kastım sabahlara kadar çalıştım bir soruyu gördüğümde aaa bunu bilmiyorum demedim ne çalıştıysam kağıtta soru oalrak çıktı yine çok iyi geçen bir sınavım bugün notları girilmiş not 36 şok oldum derse gelmeyen adamlar 80 almış benle aynı notu olan arkadaşım 70 almış ben 36 sonunda dayanmadım dekanlığa itiraz dilekçesi yazmaya karar verdim gerekirse hoca bana kafayı taksın geçirmesin dersten her ne olursa olsun itiraz edicem hakkımı yiyene asla acımam ideal bir itiraz dilekçesi nasıl yazılır örnek verebilecek varmı yazayım yarın dekanlığa fax çekicem