Frmtrde şöyle bir şey buldum :

Tarih......01.01.2006


...........MESLEK OKULU BAŞKANLIĞI'NA

OKUL NO:
BÖLÜMÜ :
A.SOYADI:
KONU :


İstek veya şikayet dilekçesi verilecek yerlerin sayısının 1 fazlası ile yazılır, olay kapsamlı olarak anlatılır. Varsa deliller fotokopilerinin ekte olduğu belirtilerek yazılır. ve ikinci ölüme geçilir,

[b] İSTEM : buraya yukarıda anlatılan olaylar için yaptığınız talep veya şikayet yazılır.

Saygılarımla
İMZA

EKLERİ: Buraya delil olrak eklediğiniz belgeler sıra numarası verilerek yazılır.

ŞAHİTLER: Buraya olayla ilgili şahit istenecek durum varsa yazılır.