üniversite vize sınavı sonuç itiraz dilekçesi nasıl yazılır?
35
●37.147
- 14-12-2007, 23:10:46Arkadaşlar üniversite 2.sınıftayım geçen yılda bir çok haksızlığa uğradım verdiğim 100 lük kağıtlar 30-40 gibi notlarla değerlendirildi tamam dedik olsun dedik o kadar çalışmamız boşa gitti ama canları sağolsun dedik proflarımızın neyse 2.sınıf olduk allaha şükür vizelerin hepsi iyi geçti 1 hafta baya kastım sabahlara kadar çalıştım bir soruyu gördüğümde aaa bunu bilmiyorum demedim ne çalıştıysam kağıtta soru oalrak çıktı yine çok iyi geçen bir sınavım bugün notları girilmiş not 36 şok oldum derse gelmeyen adamlar 80 almış benle aynı notu olan arkadaşım 70 almış ben 36 sonunda dayanmadım dekanlığa itiraz dilekçesi yazmaya karar verdim gerekirse hoca bana kafayı taksın geçirmesin dersten her ne olursa olsun itiraz edicem hakkımı yiyene asla acımam ideal bir itiraz dilekçesi nasıl yazılır örnek verebilecek varmı yazayım yarın dekanlığa fax çekicem
- 14-12-2007, 23:22:17olurmu öyle şey ya hiç değilse içim rahat etsin belki notumu yarıya düşürecek ama olsun hakkımı aradım derim
- 14-12-2007, 23:30:56bayram tatili nedeniyle evdeyim 5 gün içinde dilekçe yazma hakkım var daha 23 üne kadar memleketteyim buradan fax çekicem
- 14-12-2007, 23:31:04Sağ üst köşeye tarih,biraz boşluk bırakıp,
XX Üniversitesi,XX Fakültesi,XX Bölümü Müdürlüğüne,
Okulunuzun ..... nolu öğrencisiyim.XX dersinin xx tarihinideki sınav kağıtlarımın yanlış değerlendirildiğini düşünüyorum. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
İsim,numara,imza... - 14-12-2007, 23:34:51Frmtrde şöyle bir şey buldum :
Tarih......01.01.2006
...........MESLEK OKULU BAŞKANLIĞI'NA
OKUL NO:
BÖLÜMÜ :
A.SOYADI:
KONU :
İstek veya şikayet dilekçesi verilecek yerlerin sayısının 1 fazlası ile yazılır, olay kapsamlı olarak anlatılır. Varsa deliller fotokopilerinin ekte olduğu belirtilerek yazılır. ve ikinci ölüme geçilir,
[b] İSTEM : buraya yukarıda anlatılan olaylar için yaptığınız talep veya şikayet yazılır.
Saygılarımla
İMZA
EKLERİ: Buraya delil olrak eklediğiniz belgeler sıra numarası verilerek yazılır.
ŞAHİTLER: Buraya olayla ilgili şahit istenecek durum varsa yazılır. - 14-12-2007, 23:36:59teşekkürler yarın yazalım gönderelim dilekçeyi bakalım ne olacak
yazma boşa