• 24-06-2013, 18:20:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Kardeşime bir sürücü kursundan müdür olması için teklif gelmiş. İşletme bölümünden yeni mezun. Para henüz konuşulmamış, kaç para alır bu müdürler? Konuşmaya giderken bir fikrimiz olsun diyorum ücret hakkında.
  • 24-06-2013, 19:45:45
    #2
    müdür adam dediğin koyar cebine 5-6 bini alır altına vw ' yi çeker takımı gezer takmayın kafaya bence
  • 24-06-2013, 20:03:58
    #3
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müdür adam dediğin koyar cebine 5-6 bini alır altına vw ' yi çeker takımı gezer takmayın kafaya bence
    O kadar olmaz hocam 2 verirlerse öpsün başına koysun
  • 24-06-2013, 20:14:14
    #4
    sürücü kursunda saten pek pozizyon yok 3 şöför hocası vardi oda devammı olur veya olmaz 1 tane sekreter bide müdür bu arada sürücü kurslarında arabalar vb paso bozuluyor üstüne kitlemesinler sonra baştan iyi okusun derim
  • 25-06-2013, 12:57:44
    #5
    sözleşmeyi iyi okusun arabaların arızaları giderlerini borçlarını ona ödetmesinler birinin başına öyle bişey gelmişti adam müdür oldum altımda araba var diye seviniyordu bütün borcu ona itelediler
  • 25-06-2013, 14:29:13
    #6
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözleşmeyi iyi okusun arabaların arızaları giderlerini borçlarını ona ödetmesinler birinin başına öyle bişey gelmişti adam müdür oldum altımda araba var diye seviniyordu bütün borcu ona itelediler
    Belkide Müdür degilde borç ödetecek adam arıyorlardı
  • 25-06-2013, 14:33:16
    #7
    Hocam kardesine sorsana 29 haziran da ki sinav saat kacta Ufakdan baslasin islere
  • 25-06-2013, 14:38:20
    #8
    Benimde bir tanıdığım MNG kargo firmasına müdür olarak işe başlamıştı. firmanın birikmiş borçları vardı bütün borcu ona yıktılar tabi daha acemi olduğu içinde uynamadı işe. şuan işden çıktı 30 binlira için her ay bankaya para ödüyor. dikkatli olunmalı.
  • 25-06-2013, 15:09:30
    #9
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kardesine sorsana 29 haziran da ki sinav saat kacta Ufakdan baslasin islere
    Bu vesileylede sorayım bari bu 29 hazirandaki sınava kursa bügün yazılsam girebiliyorum değilmi ?