Benimde bir tanıdığım MNG kargo firmasına müdür olarak işe başlamıştı. firmanın birikmiş borçları vardı bütün borcu ona yıktılar tabi daha acemi olduğu içinde uynamadı işe. şuan işden çıktı 30 binlira için her ay bankaya para ödüyor. dikkatli olunmalı.