Merhaba arkadaşlar. Kardeşime bir sürücü kursundan müdür olması için teklif gelmiş. İşletme bölümünden yeni mezun. Para henüz konuşulmamış, kaç para alır bu müdürler? Konuşmaya giderken bir fikrimiz olsun diyorum ücret hakkında.