• 15-12-2007, 02:09:46
    #28
    bu oyunda baya yüksek bi rekor kırmıştım eskiden. sanırım 70 küsür saniyeyi geçkindi. resmi de wardı bulursam koyayım buraya
  • 15-12-2007, 02:13:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu oyunda baya yüksek bi rekor kırmıştım eskiden. sanırım 70 küsür saniyeyi geçkindi. resmi de wardı bulursam koyayım buraya
    kardeş vallaha 1000 sn de yaparsınız ama bu versiyonda değil sizde kurulu olan flash programı eskiyse yavaş yavaş oynarsınız sabaha kadar sürer bu versiyonla oynayın 70 değil 25 sn yap elinden öperim)
  • 15-12-2007, 02:19:09
    #30
    KHAYMANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş vallaha 1000 sn de yaparsınız ama bu versiyonda değil sizde kurulu olan flash programı eskiyse yavaş yavaş oynarsınız sabaha kadar sürer bu versiyonla oynayın 70 değil 25 sn yap elinden öperim)
    yaklaştın bilgisayar eskiydi 8 senelik bi pcden oynamstım, amd 300 mhz 150 ram 12gb harddisk tabi yawas yawas oynanıyodu kastığı için
  • 15-12-2007, 02:20:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaştın bilgisayar eskiydi 8 senelik bi pcden oynamstım, amd 300 mhz 150 ram 12gb harddisk tabi yawas yawas oynanıyodu kastığı için
    waww makinan harika))
  • 15-12-2007, 02:23:59
    #32
    smdiki makina core2duo 2.2, 2gbram 512 ekran kartı 250 gb harddisk... 8 sene boyunca o bilgisayarı kullandım. smdi acısını cıkartıyorum
  • 15-12-2007, 02:24:51
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tadını doya doya yaşa izmirli bende izmirliyim bu arada ama bursadayım artık
  • 15-12-2007, 22:02:51
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar bende 48.35 yaptım ama dediğiniz gibi ağır çekim oynadım