Kafayı yemek isteyenler buraya ... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafayı yemek isteyenler buraya ...
33
●
2.084
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kafayı yemek isteyenler buraya ...
1
2
3
4
14-12-2007, 21:44:20
#19
noxious
benim bilg flashlarda sorun yaratıyor kağnı gibi ağır çalışıyo oyun
ilk deneme 38 sn
14-12-2007, 21:44:46
#20
project2007
Önceden verilmemişmiydi bu
14-12-2007, 21:48:39
#21
apprentice
Üyeliği durduruldu
ne oyunmuş kalkamadım başından buda rekorum
14-12-2007, 22:01:41
#22
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
benim de şu anlık rekorum bu az kaldı süper olucak
:
14-12-2007, 22:14:29
#23
scopus
arkadaşlar performansı düşük bilgisayarlarda oynayın 100sn den fazla bile yaparsınız denenmiştir
14-12-2007, 22:19:43
#24
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
oyunun hilesini isteyen önce rep atsın sonra pm
14-12-2007, 22:30:57
#25
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
Jason adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyunun hilesini isteyen önce rep atsın sonra pm
herşeye hileyi koymasanız sanki bişey olucak birazda kendinizi yorun beyninizi gelliştirin refleksleriniz artar...
14-12-2007, 22:51:07
#26
ExTrAorDiNaRY
he he
edit daha fazla yapan varmiş
14-12-2007, 23:06:27
#27
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
ExTrAorDiNaRY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
he he
edit daha fazla yapan varmiş
neden editlerle uğraşıyosunuz anlamadım vallaha ama saygı duyarım ne diyeyim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler