Kafayı yemek isteyenler buraya ... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafayı yemek isteyenler buraya ...
33
●
2.084
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kafayı yemek isteyenler buraya ...
1
2
3
4
14-12-2007, 18:15:52
#10
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
hengame adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 dakka olması bile imkansız bu versiyonda .. sadece eski flash sistemleri kullanırsanız yavaş oyun olduğu için 1 saat bile yapabilirsiniz...
24 saniyeden sonra oyun uçuyor ya resmen 25 sn yapmaya uğraşıyorum
)
14-12-2007, 18:28:59
#11
varyemez
18 den ötesi yok
14-12-2007, 18:30:17
#12
rhomantic
30 saniye
14-12-2007, 18:36:51
#13
Duygusal
0.22 saniye
14-12-2007, 18:37:13
#14
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
rhomantic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 saniye
30 sn yapman imkansız gibi be kardeşim screen atta görelim ben 24.703 yaptım
14-12-2007, 18:45:01
#15
Erhan
Davay davay 🌹
14-12-2007, 18:48:28
#16
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok basit bir oyun bu
isterseniz size 100 yapayım
14-12-2007, 21:33:49
#17
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
son rekorum bu işte bakalım devam edelim....
14-12-2007, 21:43:18
#18
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
WWoooww... kafa fln kalmadı ne güzel site kuruyordum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler