• 07-06-2013, 23:34:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6-7 Senedir kullandığım Bankasya dıt kredi kartımdan artık kart ücreti alınacakmış.

    Bankasya kredi kartı olanlar veya alacak olanlar dikkat etsin derim.

    1 Temmuz 2013 tarihi itibariyle; bankamız kredi kartlarından aşağıdaki tabloda belirtilen yıllık kart ücretleri alınacaktır.

    http://www.bankasya.com.tr/bireysel-...-ucretler.aspx
  • 08-06-2013, 00:14:48
    #2
    Garanti bankası almıyor diye biliyorum bende ordan almayı düşünüyorum
  • 08-06-2013, 02:16:11
    #3
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası almıyor diye biliyorum bende ordan almayı düşünüyorum
    Garanti her türlü alır (: , tabii fatura ödeme talimatı vs verirseniz almayabilirler
  • 08-06-2013, 02:16:16
    #4
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası almıyor diye biliyorum bende ordan almayı düşünüyorum
    Hocam bu ülkede Garanti bankası almıyorsa hiç biri almıyordur buna o kadar emin olabilirsin.

    Hemen her bankanın kart aidatı almayan bir kar ürünü zaten var , olmayanlarda yeni kanunla birlikte getirmek zorundalar.

    BankAsya'nın özellikleri nedir kendilerini tercih etmek için bilmiyorum ama gözlerini açmışlar öyle gözüküyor.
  • 08-06-2013, 10:18:54
    #5
    kuveyttürk herhangi bir ücret almıyor.

    eft ve havale de diğer ödemelerde herhangi bir ücret yok.

    ayrıca kartınızı 2 dakika içinde şubede basıp veriyorlar. bence bir bakın...
  • 08-06-2013, 15:47:34
    #6
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuveyttürk herhangi bir ücret almıyor.

    eft ve havale de diğer ödemelerde herhangi bir ücret yok.

    ayrıca kartınızı 2 dakika içinde şubede basıp veriyorlar. bence bir bakın...
    kuveyttürkte hocam en düşük limitli kredi kartı ne kadar yaşım 20 sigortalı olarak gözüküyor kredi alma konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?
  • 08-06-2013, 17:12:13
    #7
    "3Haziran 2013 tarihi itibariyle Bank Asya şubelerinden yapacağınız kredi kartı borcu ödemelerinde 1 TL işlem ücreti alınmaya başlanmıştır."

    komediye bakın kendi kartının borcunu ödemek için şubesine gittiğinizde işlem başına 1 tl komisyon alacaklarmış
  • 08-06-2013, 22:12:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar faiz oranları ciddi düşüşler var bu tarz ücretler artabilir. Bence 2 otomatik ödeme falan bağlayın tek banka çalışın rahat edin derim.
  • 09-06-2013, 00:10:36
    #9
    Yapı kredi world kart almıştım ilk sene ücretsizdi, ilk sene dolmadan kapattırdım.

    Ikea'daki avantajları sebebiyle axess aldım, bir telefonla hemen kart ücretini iade ediyorlar.

    Hsbc advantage almıştım kart ücreti alınca iptal ettim, iptal ederken bi ton dil döktüler puan vs. yükleyelim dediler kabul etmedim.

    Cardfinans'ım var kart ücreti aldılar 2 kez falan telefonla arayınca, en son kart ücretini iade ettiler ve fix karta çevirdiler, kartım 1 aydır hala gelecek, aktif ileri mağduru olduk

    Normalde kredi kartına karşıyım lakin evlilik söz konusu olunca alışveriş için paranız yoksa bir nebze mecbur kalıyorsunuz.

    Bankasya dıt kart bu süreçten önce tek kullandığım kredi kartımdı ve bu bankadan bu tarz bir şey beklemiyordum açıkcası, artık ücreti aldıkları vakit geri almaya mümkün olmazsa en kısa sürede kart iptaline başvuracağım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:10:36 -->-> Daha önceki mesaj 00:07:42 --

    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu ülkede Garanti bankası almıyorsa hiç biri almıyordur buna o kadar emin olabilirsin.

    Hemen her bankanın kart aidatı almayan bir kar ürünü zaten var , olmayanlarda yeni kanunla birlikte getirmek zorundalar.

    BankAsya'nın özellikleri nedir kendilerini tercih etmek için bilmiyorum ama gözlerini açmışlar öyle gözüküyor.
    Ekstra bir özelliği yok, faizsiz katılım bankası olması, kart ücretinin olmaması ve uçak bileti , otobüs bileti ve tek tük alışverilerde işimi gördüğü için uzun senelerdir kullanıyordum.

    Nakit çekme özelliği yok sadece alışverişlerde kullanılabiliyor.( bu da benim için bir dezavantaj değil)