6-7 Senedir kullandığım Bankasya dıt kredi kartımdan artık kart ücreti alınacakmış.

Bankasya kredi kartı olanlar veya alacak olanlar dikkat etsin derim.

1 Temmuz 2013 tarihi itibariyle; bankamız kredi kartlarından aşağıdaki tabloda belirtilen yıllık kart ücretleri alınacaktır.

http://www.bankasya.com.tr/bireysel-...-ucretler.aspx