"3Haziran 2013 tarihi itibariyle Bank Asya şubelerinden yapacağınız kredi kartı borcu ödemelerinde 1 TL işlem ücreti alınmaya başlanmıştır."

komediye bakın kendi kartının borcunu ödemek için şubesine gittiğinizde işlem başına 1 tl komisyon alacaklarmış