• 01-06-2013, 02:06:54
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz neyden bahsediyorsunuz sallamak hoşunuza gidiyor galiba 2011 de çinde paylaşılan görütüyü burada "toma cocugun üstünden geçti" diye paylaşırsan tepki gösteririm tabi boş olmayın araştırın galeyana gelmeyin yarın birgün evine hırsız girse kimi arayacaksın?Polisi aramayacak mısın ? Ha aramayacaksan git dağa polisle çatış sorunun neyse çöz ama bu ülkemin polisini karalama karalatmam!
    BU ülkenin polisinin ne yaptığı bariz ortada. Senin neyi savunmaya çalıştığında bariz ortada..

    Cart olsa curt olsa polisi aramazmıymışım. He ararım işim düşer. Otlamaya devam edeyim madem..
  • 01-06-2013, 02:06:59
    Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar halk tv, ulusal kanal gibi olayları yayınlayan tv kanallarını izleyebileceğim linkler gönderebilir misiniz?
    Hocam reklam gibi algılama ama gördügüm tüm linkleri ekledim calısan
    http://sansurehayir.com/
  • 01-06-2013, 02:07:44
    Üyeliği durduruldu
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde bir olay olsa altından öğrenci çıkıyor, protesto mesleğini mi okuyorlar anlamıyorum ki.
    Sinyalsiz,

    Sen hitler zamaninda Almanyada dogsaydin, kesin ornek vatandas secilirdin. Senin sinyal hic cekmiyor kardesim. Onceden FB konularinda cekmiyor diyorduk, bu konuda anladikki, sadece FB olayinda degil, senin sinyal normal hayattada hic cekmiyormus.
  • 01-06-2013, 02:07:47
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları bu Olayı fırsat bilip Ortalıgı Karıştırmaya Çalışıyor, Sadece şunu söylüyorum Bu Kafa ile Ne bir yere varırsınız ne ilerleyebilirsiniz, Hayatında Agaç dikmemiş , Çevreye Saygısı olmayan adamlar,Çocuklar Ortalıgı Karıştırmak için oraya gidiyor, Matsat belli, Yaralananlar Ölenler vs, Amaçlarına ulaştılar.
    Kim dikti ağacı? Korumaya çalışan değilse Sökmeye çalışanlar mı?
  • 01-06-2013, 02:09:18
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ögrenciyim arkadas. Haksızlıga sessiz kalmayanlar ögrenciyse eger hepsinin alnından öperim. Buraya bin tane olay yazabilirim medyanın yayınlamadıgı. Bir yerde patlak verecegi belliydi.
    Sende öğrenciysen bende öğrenciyim. Ben niye yapmıyorum? bilinçli insan yapmaz. Oradaki olaya karışanların bir tanesi bile iktidar yanlısıysa bende bileğimi keserim. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. Olan masum vatandaşa oluyor orada. Tabi polisin de bu kadar sert müdahale yapmasına da karşıyım.
  • 01-06-2013, 02:09:21
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim dikti ağacı? Korumaya çalışan değilse Sökmeye çalışanlar mı?
    Agac dikmemis olmak sökmeye izin vermek zaten. Gelecek nesil agac dikmedi o zaman onlara agacsız bırakalım memleketi
  • 01-06-2013, 02:09:37
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz neyden bahsediyorsunuz sallamak hoşunuza gidiyor galiba 2011 de çinde paylaşılan görütüyü burada "toma cocugun üstünden geçti" diye paylaşırsan tepki gösteririm tabi boş olmayın araştırın galeyana gelmeyin yarın birgün evine hırsız girse kimi arayacaksın?Polisi aramayacak mısın ? Ha aramayacaksan git dağa polisle çatış sorunun neyse çöz ama bu ülkemin polisini karalama karalatmam!
    Allahtan Korkmaz İnsan Neyse Birşey Söylerim de Banlanacağım...

    Ülkeyin Polisini Benden Daha Çok Sevemezsin Koçum...

    Klavye Başında Delikanlılık Yapma.

    Suçu Olmadığı Halde Arkadaşım Az Kalsın Ölüyordu Ölüyorrr Hadi Seni Boşver de O Çocuğun Annesinin Babasının içi Yanmayacak mıydı ?
  • 01-06-2013, 02:10:09
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende öğrenciysen bende öğrenciyim. Ben niye yapmıyorum? bilinçli insan yapmaz. Oradaki olaya karışanların bir tanesi bile iktidar yanlısıysa bende bileğimi keserim. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. Olan masum vatandaşa oluyor orada. Tabi polisin de bu kadar sert müdahale yapmasına da karşıyım.
    Bosa okuyorsun o zaman. Eger bu saate kadar bilinclenememissen seni degil üniversite feristahı gelse bilinclendiremez.
  • 01-06-2013, 02:10:40
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende bu ülkenin gariban, ülkesini seven vatandaşını karalayamazsın, karalatmazlar.
    Ülkesini seven vatandaşı karalıdıgımı kim söyledi konuda sallayan arkadaşlara cevap yazıyorum sadece başka kaynaklardan geçmiş senelerin resimlerini & videolarını toplayıp polisi provake edip halkı galeyena getirmeye çalışıyorlar ülkeyi bölmek mi istiyorsunuz amacınız bu mudur?

    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BU ülkenin polisinin ne yaptığı bariz ortada. Senin neyi savunmaya çalıştığında bariz ortada..

    Cart olsa curt olsa polisi aramazmıymışım. He ararım işim düşer. Otlamaya devam edeyim madem..
    Peki madem bu ülkenin polisinden şikayetçisin dağa çık sana tavsiyem daha iyi çatışırsın yazık bee.