• 27-05-2013, 14:18:11
    #10
    oyy kıyamam yavrumm
  • 27-05-2013, 14:25:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hocam resmi varsa atabilirmisiniz ? merak ettim sıfatını
  • 27-05-2013, 14:26:32
    #12
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köpeğinle biraz zaman geçirip ufak oyunlar oyna ama incitmemeye çalış fakat çok ufak almıssın köpeği. Lütfen süt verirken dikkat et inek sütü veriyorsundur diye tahmin ediyorum çok aşırı sulandır ve kesınlıkle puppys maması kullan. Bahçede o ufaklıkla bır kopegın durması cok ıyı degıl gözün süreklı ustunde olsun, kanlı ishal ve gençlik hastalıgına cok dıkkat et köpegını kaybedebılırsın. cok tatlı olur sımdı o namuzsuz ya, benım yerıme de sev
    Tabi ki severim hatta akşam fotoğraflarını yüklemeyi düşünüyorum, tek sorun şuanda inlemeleri sorunu şu şekilde çözmeye calisiyorum İnlediği zaman bi 5-6dk gitmiyorum yanına bakıyorum dahada şiddetleniyor havlamaları gidiyorum kucagıma alıyorum sulandırılmış sütü veriyorum genelde iki yalıyor sonra bırakıyor kerata biraz su verdim az önce işte biberonla. Sonra okşadım koydum kutusuna balkonda yine daldı uykuya böyle 45 dk aralıklarla bakıyorum fakat asıl sorun gece? gece son yemeğini verip kendi haline birakacagim gece 5 gibi sesi geliyordu dün
  • 27-05-2013, 14:28:55
    #13
    Can Özkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki severim hatta akşam fotoğraflarını yüklemeyi düşünüyorum, tek sorun şuanda inlemeleri sorunu şu şekilde çözmeye calisiyorum İnlediği zaman bi 5-6dk gitmiyorum yanına bakıyorum dahada şiddetleniyor havlamaları gidiyorum kucagıma alıyorum sulandırılmış sütü veriyorum genelde iki yalıyor sonra bırakıyor kerata biraz su verdim az önce işte biberonla. Sonra okşadım koydum kutusuna balkonda yine daldı uykuya böyle 45 dk aralıklarla bakıyorum fakat asıl sorun gece? gece son yemeğini verip kendi haline birakacagim gece 5 gibi sesi geliyordu dün
    aa hocam o köpek asla balkonda durmayacak sürekli havlayacaktır, büyüdükçe balkona falan alışmayacaktır yine havlayacaktır balkonda bakamazsın ona, ya bahçen olacak ya da evinin kapılarını tüylere açacaksın
  • 27-05-2013, 14:30:15
    #14
    odanda uyusun. bahceye birakilmaz 1 aylik kopek.
  • 27-05-2013, 14:31:55
    #15
    Yükledim fotoğrafları 1inci mesajdadır.
  • 27-05-2013, 14:33:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konu dışı ama golden çok tatlı ama bildiğiniz gibi çok kıl döküyor.Böyle tatlı ama kıl dökme sorunu olmayan köpek var mı öneriniz ?
  • 27-05-2013, 15:27:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    resimler hesap makinesiyle çekilmiş galiba
  • 27-05-2013, 15:32:13
    #18
    Profesyonel kameram kız kardeşimde okuldan geldiğinde çeker yüklerim, bu arada odama aldım köpeği derin bir kutunun içinde t-shirtüme sarıldı uyuyor şu an