• 27-05-2013, 16:22:26
    #19
    Sizi annenizden ayırıp zorla bi yerde tutsalar siz ne yapardınız?
  • 27-05-2013, 16:25:49
    #20
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi annenizden ayırıp zorla bi yerde tutsalar siz ne yapardınız?
    Hemen psikolojiye bağla arkadaşım, zorla mı ayırdım annesinden ben? Köpek bekliyordum zaten anneside ilgiyi kesmiş ve köpeği ben aldım. Şuan tek sorun mızmızlaması o geçtikten sonra özel kulübesine yerleştireceğim. Soruna açıklık getirebildim mi kardeşim?
  • 27-05-2013, 16:29:45
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uyutmadan önce bir cam şişenin içine sıcak/ılık su koyup üzerine bez sarın ve yavrunun yanına koyup uyutun. muhtemelen o şekilde susar.
  • 27-05-2013, 16:31:00
    #22
    TlgNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyutmadan önce bir cam şişenin içine sıcak/ılık su koyup üzerine bez sarın ve yavrunun yanına koyup uyutun. muhtemelen o şekilde susar.
    Akşam deneyeceğim, şuanda Ali Kınık dinletiyorum yaklaşık 1 saatir uyuyor
  • 27-05-2013, 16:38:30
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben yiğenime Kid Cudi - Pursuit of Happiness dinletiyorum susuyor. Köpek değil ama bir dene belki işe yarar
  • 27-05-2013, 17:22:58
    #24
    Hocam aynı sorunu ben de yaşamıştım. henüz 2 haftalıkken kurt köpeğimi annesi atmıştı ve ağlıyordu. öncelikle bir adet peluş ayıcık alıyorsunuz içine de kurmalı tık tık saat koyuyorsunuz. bir adet de kendinize ait tişört. tüm bunları (saati de ayının içine koyup) köpeğinizin yattığı yere koyun inlemelerin kesildiğini göreceksiniz. bu arada 2 haftalık kurt köpeğime ne mi oldu işte bu oldu Zeytin'im çok sağlıklı

  • 27-05-2013, 21:17:55
    #25
    İyi de minnacık daha o. Yalnız başına bahçeye falan bırakılmaz. Tabi ki ağlar
  • 27-05-2013, 21:28:27
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20günlükken geldi benim tosunda şimdi dana kadar oldu 1 yıl önce çekilmiş hali
  • 27-05-2013, 22:13:12
    #27
    Anneden çok erken ayırmışsınız hocam çok doğal ağlaması. Sakın bahçeye falan koymayın.. Daha bebek o çok korkar