Tabi ki severim hatta akşam fotoğraflarını yüklemeyi düşünüyorum, tek sorun şuanda inlemeleri sorunu şu şekilde çözmeye calisiyorum İnlediği zaman bi 5-6dk gitmiyorum yanına bakıyorum dahada şiddetleniyor havlamaları gidiyorum kucagıma alıyorum sulandırılmış sütü veriyorum genelde iki yalıyor sonra bırakıyor kerata

biraz su verdim az önce işte biberonla. Sonra okşadım koydum kutusuna balkonda yine daldı uykuya böyle 45 dk aralıklarla bakıyorum fakat asıl sorun gece? gece son yemeğini verip kendi haline birakacagim gece 5 gibi sesi geliyordu dün
aa hocam o köpek asla balkonda durmayacak sürekli havlayacaktır, büyüdükçe balkona falan alışmayacaktır yine havlayacaktır balkonda bakamazsın ona, ya bahçen olacak ya da evinin kapılarını tüylere açacaksın