• 27-05-2013, 02:12:30
    #1
    Aracınız km de ne kadar yakıyor ? gaz da kullanıyorum bmw 3.16İA var 50 tl gaz aldım geçen gün şehir içi 100km yaptı. sizce çok mu ? 0.50 kuruş yakmış oluyor galiba km'de hangi araçı kullanıyorsunuz km de ne kadar yakıyor ?
  • 27-05-2013, 02:53:36
    #2
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Hocam BMW 3.16 ise normaldir O araçlar gaz da olsa dahi 35-50 krş arası yakıyor malesef
  • 27-05-2013, 02:57:00
    #3
    hocam googleye bmw 3.16 yazdım

    http://www.yeniarabaresimleri.com/re...erisi-foto.jpg

    çıktı

    eğer araba bundansa ve siz hala yakıtı dert ediyorsanız sizde bir gariplik var bu arabaya binip yakıtı dert eden tek kişi sizsinizdir bence yada araba size çekilişten filan çıktı başka açıklama bulamadım şu an.
  • 27-05-2013, 03:06:01
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Gayet normal bir tüketim.

    1.3 motorda iyi bir sıralı kit ile 50 liralık gaz ile 200-230 km gidilebiliyor.
  • 27-05-2013, 03:23:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Birazcik fazla olabilir ama hem sehir ici olusu hem belki de lpg ayariniz vs de etkiliyor olabilir.
    Ayrica lpg nin birim fiyati ve aracinizin bakimlarindan lastiklerinizin hava basincina kadar kontrol etmenizde fayda var. Hepsi tüketimi az yada çok etkikeyecektir.
  • 27-05-2013, 07:37:04
    #6
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam googleye bmw 3.16 yazdım

    http://www.yeniarabaresimleri.com/re...erisi-foto.jpg

    çıktı

    eğer araba bundansa ve siz hala yakıtı dert ediyorsanız sizde bir gariplik var bu arabaya binip yakıtı dert eden tek kişi sizsinizdir bence yada araba size çekilişten filan çıktı başka açıklama bulamadım şu an.
    Arkadasin bahsettigi eski kasadir 1997 civari oyle tahmin ediyirum.
  • 27-05-2013, 08:09:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bence normal bendede focus var 1.6 16v lpg şehir içi 33 felan yakıyor altındaki bmw sonucta katlanacaksın üstad
  • 27-05-2013, 08:12:02
    #8
    benzer modelleride 40 kuruş civarı yakıyor normal
  • 27-05-2013, 09:12:52
    #9
    1.6 motor bir araba için çok. Gaz ayarı yaptır. Araba otomatik vites mi?

    Bende S60 T5 var 2.3 motor 250 bg turbo. Triptonik vites ben normal kullanımda bu dediğin rakama benzinde biniyordum.