50 Tl Gaz İle 100 Km Yol Yapıyorum :(
29
●2.703
- 27-05-2013, 02:12:30Aracınız km de ne kadar yakıyor ? gaz da kullanıyorum bmw 3.16İA var 50 tl gaz aldım geçen gün şehir içi 100km yaptı. sizce çok mu ? 0.50 kuruş yakmış oluyor galiba km'de hangi araçı kullanıyorsunuz km de ne kadar yakıyor ?
- 27-05-2013, 02:57:00hocam googleye bmw 3.16 yazdım
http://www.yeniarabaresimleri.com/re...erisi-foto.jpg
çıktı
eğer araba bundansa ve siz hala yakıtı dert ediyorsanız sizde bir gariplik var bu arabaya binip yakıtı dert eden tek kişi sizsinizdir bence yada araba size çekilişten filan çıktı başka açıklama bulamadım şu an. - 27-05-2013, 03:06:01Gayet normal bir tüketim.
1.3 motorda iyi bir sıralı kit ile 50 liralık gaz ile 200-230 km gidilebiliyor. - 27-05-2013, 03:23:02Üyeliği durdurulduBirazcik fazla olabilir ama hem sehir ici olusu hem belki de lpg ayariniz vs de etkiliyor olabilir.
Ayrica lpg nin birim fiyati ve aracinizin bakimlarindan lastiklerinizin hava basincina kadar kontrol etmenizde fayda var. Hepsi tüketimi az yada çok etkikeyecektir. - 27-05-2013, 07:37:04Arkadasin bahsettigi eski kasadir 1997 civari oyle tahmin ediyirum.fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O araçlar gaz da olsa dahi 35-50 krş arası yakıyor malesef