hocam googleye bmw 3.16 yazdım
http://www.yeniarabaresimleri.com/re...erisi-foto.jpg
çıktı
eğer araba bundansa ve siz hala yakıtı dert ediyorsanız sizde bir gariplik var bu arabaya binip yakıtı dert eden tek kişi sizsinizdir bence yada araba size çekilişten filan çıktı başka açıklama bulamadım şu an.
Arkadasin bahsettigi eski kasadir 1997 civari oyle tahmin ediyirum.