hocam googleye bmw 3.16 yazdım

http://www.yeniarabaresimleri.com/re...erisi-foto.jpg

çıktı

eğer araba bundansa ve siz hala yakıtı dert ediyorsanız sizde bir gariplik var bu arabaya binip yakıtı dert eden tek kişi sizsinizdir bence yada araba size çekilişten filan çıktı başka açıklama bulamadım şu an.