• 22-05-2013, 23:49:01
    #1
    Telefon bulundu ama haberleşmeye kapatılmıştı gittik savcılığa açtırdık telefonu. İmei sorgulamada düzelmiş yani kara listeden kaldırılmış ama hattı takınca hizmet yok diyor halen :S Birşey değişmemiş..


    Model : Turkcell T11
    Hat : vodofonee..
  • 22-05-2013, 23:57:39
    #2
    12 saate duzelmesi gerek. Pasaport kaydi yapilinca 12 saat sonra hatti goruyor cunku. Bir de nasil kaybolmustu nasil nerde bulundu anlatir misiniz basinizdan gecen olaylari...
  • 23-05-2013, 08:39:43
    #3
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim çalmış?
    : / ne yapacan Allah aşkına ?
  • 23-05-2013, 10:56:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim çalmış?
    sanki tanıcan
  • 23-05-2013, 10:59:06
    #5
    imei den gerçekten çalınan telefon bulunabiliyor mu çoğuna takipsizlik veriyorlar diye biliyorum bulmaya kalkışsalar bile adres tespiti için nokta atışı mümkün mü adam kalabalık bir yerdeyse nasıl yapıyorlar
  • 23-05-2013, 16:23:49
    #6
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 saate duzelmesi gerek. Pasaport kaydi yapilinca 12 saat sonra hatti goruyor cunku. Bir de nasil kaybolmustu nasil nerde bulundu anlatir misiniz basinizdan gecen olaylari...
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    : / ne yapacan Allah aşkına ?
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki tanıcan
    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei den gerçekten çalınan telefon bulunabiliyor mu çoğuna takipsizlik veriyorlar diye biliyorum bulmaya kalkışsalar bile adres tespiti için nokta atışı mümkün mü adam kalabalık bir yerdeyse nasıl yapıyorlar
    Hocam telefonu gasp ettikden sonra gittim karakola şikayet ettim ztn o adamında bir ton sabıka varmış aynı suçtan 1 gün sonra buldular adamı dediler bumu diye evet dedim sonra ifademi tekrar imzaladım. 2 Hafta sonra aradılar telefonu bulduk gelin alın diye gittim telefonu aldım kapanmıştı savcılığa gidip açtırdım. Telefon bugün açıldı hattıda görüyor herkese teşekkürler
  • 23-05-2013, 16:56:23
    #7
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonu gasp ettikden sonra gittim karakola şikayet ettim ztn o adamında bir ton sabıka varmış aynı suçtan 1 gün sonra buldular adamı dediler bumu diye evet dedim sonra ifademi tekrar imzaladım. 2 Hafta sonra aradılar telefonu bulduk gelin alın diye gittim telefonu aldım kapanmıştı savcılığa gidip açtırdım. Telefon bugün açıldı hattıda görüyor herkese teşekkürler
    Adam zorla mı almıştı sizden telefonu anlamadım

    Ayrıca dediğim gibi Operatörün cihazın açıklığını görmesi 12 saat ile 48 saat arası değişiyor
  • 23-05-2013, 18:25:02
    #8
    geçen sene çalındı. uğraşmak istedim savcılığa verdim. haber yok